Tuesday, 20 December 2011

Pengalaman Yg x Dapat Dilupakan

sebenarnya kai gi klantan nih ade majlis perkahwinan..maksu saya kawin..so,lepas jer habis majlis,kami pOn gi la jalan2

alhamdulillah, akhirnya sampai jugak kt perak setelah 4 hari berada di klantan...waktu di kelantan macam2 pengalaman yg ku hadapi ade yg accident,ade yg kene kacau...huuuu..serik doh....nak dijadikan cerita,homestay yg kami tumpang tu sebenarnya memang ade benda...pada malam pertama,2/3 org dikacau pada waktu malam....malam kedua plak,hampir 7 org dikacau...mase tuh Ya Allah x tahu nk buat ape.... sebelum kami dikacau, beberapa org daripada kami, ade menegor...pada malam kedua tu malam nyer terasa t'lalu lame ...pada malam kedua tu kami dh x tahan lagi diganggu..kami bercadang besok pagi nk keluar dari homestay tu...nk gi cari hotel...setakat ini sajelah cerita saye dulu..walaupun cerita ini t'gantung...cerita nya amat panjang...cerita ini betul bukan nye reka2.kalau reka pun ape faedah nye!!..

jadi ingatlah pesanan saye, jika kita berada di negeri org kite x boleh suke2..jgn menegor..contoh la kan rumah tu cantikkk sangatt...bile kite lalu je kt depan tuh mesti rase nk masuk dalam rumah sebab cantikk sangattt atau dll...

kalau nk denga cerita ini sepenuhnya jumpa lah saya..semoga dengan cerita ini,korang dapat iktibar

No comments:

Post a Comment